A legjobb ügyfélélmény díját nyerte el a GRÁNIT Bank

2022. február 11. A GRÁNIT Bank digitális jelzáloghitel-igénylési folyamatáé lett – megosztva – „Az év UX megoldása” a tizenhatodik Mastercard – Év bankja programban, a magyar kereskedelmi bankok legrangosabb szakmai versenyén. További négy kategóriában pedig dobogós lett a bank.

Az Év bankja versenyben először meghirdetett, a leginkább ügyfélközpontú ugyanakkor a legjobb ügyfélélményt jelentő banki megoldást díjával ismerte el az év bankja program szakmai zsűrije a Gránit Bank online jelzáloghitel-igénylési megoldását – adta hírül a pénzintézet. A Gránit Bank innovációi, kimagasló lakossági szolgáltatásai a Mastercard program kezdete óta 11 első díjat kaptak a 10-nél több dobogós helyezés mellett.

Az Év bankja program zsűrije a Gránit Bank pályázata kapcsán kiemelte a termék emberközeli, barátságos kialakítását, amely lényegre törő, látványos eszközökkel, könnyen érthető tájékoztatás mellett vezeti végig az ügyfelet a lakáshitel-igénylés komplex, sokszor rideg és nehezen értelmezhető folyamatain. A hiteligénylés néhány perc alatt online elvégezhető kalkulációval és előzetes hitelbírálattal, majd az ügyfél által regisztrált digitális ügyfélfiókban egyszerű és jól értelmezhető okosnyomtatványok kitöltésével indítható el és vihető el a szerződéskötésig.

A versenyen további díjakkal ismerték el a GRÁNIT Bank fenntarthatóságot szolgáló megoldásait, így többek között az egészségügyi dolgozók számára kidolgozott speciális kedvezményeket tartalmazó Hős Számla csomagot és az eBank mobilalkalmazásban elérhető Öko Kalkulátor funkciót, amely megmutatja a kártyás tranzakciók karbonlábnyomát. Ezt a funkciót a Mastercard és a svéd Doconomy együttműködésével kifejlesztett Carbon Calculator program adaptálásával a GRÁNIT Bank a világon első kereskedelmi bankként tette elérhetővé ügyfeleinek.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , ,

Kapcsolódó anyagok