A Suzuki a kedvenc autó

2016. április 1. Idén az első negyedévben 15 százalékkal nőtt az új személygépkocsik eladása az egy évvel ezelőttihez képest, idén összesen 19 687 darab új autót helyeztek forgalomba. A legnépszerűbb márka pedig a Suzuki. Az első negyedévben 2247 új autót adtak el belőle, ezzel 11,41 százalékos a részesedése a piacon.

Összesen 19 687 darab új autót helyeztek forgalomba az első negyedévben Magyarországon – derül ki a Datahouse adataiból. Ez egyébként 15,3 százalékkal több, mint 2015 első negyedévében. A Datahouse legfrissebb adatai szerint az országban márciusban fogalomba helyezett 7494 személygépkocsiból 886 volt Suzuki, ami 11,82 százalékos piacrésznek felel meg.

Ma minden kilencedik forgalomba helyezett új autó Suzuki Magyarországon – derül ki a cég legfrissebb adataiból. A Magyar Suzuki 2247 értékesített gépjárművel és 11,41 százalékos piacrésszel vezeti a magyar újautópiacot az első negyedévben. A siker motorja továbbra is a Vitara, amelyből a január–márciusi időszakban 1660 kelt el; ezzel a modell az SUV-szegmens abszolút győztese, a kategórián belül 27,63 százalékos részesedéssel.

A Suzuki márka negyedéves értékesítései modellek szerinti bontásban a következők voltak: az immár turbómotorral is forgalmazott SUV-győztes Vitarából 1660; a B kategóriában szintén vezető Swiftből 293; S-CROSS-ból 173; Celerióból pedig 114 darab kelt el eddig az év folyamán.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , ,

Kapcsolódó anyagok