Az OTP SmartBankon már ügyintézéshez is foglalható időpont

2021. március 12. Jól jön, ha a bankfiókban személyes megjelenést igénylő esetekben nem kell várakoznunk, hanem rögzített időpontra érkezve, gyorsan, kényelmesen és biztonságosan tudjuk pénzügyeinket intézni. Az OTP Bank időpontfoglalási szolgáltatása már okostelefonon, a SmartBank mobilalkalmazás segítségével is elérhető.

Az OTP Bank SmartBank alkalmazás segítségével könnyedén és bárhol igénybe tudjuk venni az OTP Bank számos szolgáltatását, de az applikáció a személyes ügyintézést is egyszerűsíti. Az online, előre rögzített időpontban a fiókba érkezve soron kívül fogad bennünket a banki tanácsadó. Mobiltelefonunk segítségével kiválaszthatjuk azt is, hogy milyen ügyben szeretnénk időpontot kérni: legyen szó hitelekkel kapcsolatos kérdésről, bankszámlákról vagy bankkártyákról, megtakarítások vagy befektetések kezeléséről, de akár biztosításokkal kapcsolatos ügyintézésről is.

 Az applikáció használatakor az igényelt szolgáltatás kiválasztását követően egy néhány lépéses, egyszerű folyamaton haladunk végig:
  • a megye kiválasztása
  • a település/kerület megadása
  • a bankfiók címe
  • a szabad napok
  • a pontos időpont meghatározását követően jóváhagyással tudjuk megerősíteni az időpontfoglalásunkat
 Az időpont megerősítéséről telefonon vagy e-mailben értesítés kapunk. Ha később úgy alakul, hogy mégsem alkalmas, akkor egyetlen kattintással lemondható. A bankfióki tanácsadó az előzetes foglalásnak köszönhetően már tudni fogja, hogy milyen ügyben érkezünk, miben tud majd segítséget nyújtani nekünk.

- Február közepétől már az OTP SmartBankban is elérhető az időpontfoglalás lakossági ügyfeleink számára. Az utóbbi időszak korlátozásai miatt a korábbiaknál jóval többen ismerték fel: a digitális megoldások bárkinek jó szolgálatot tehetnek a mindennapokban, így erre az igényre is figyelve fejlesztettük ki az új időpontfoglalási funkciót mobilbanki alkalmazásunkban. Bízunk benne, hogy az új és kényelmes lehetőségnek köszönhetően a banki ügyintézés még egyszerűbb és kényelmesebb lesz ügyfeleinknek, és így segíthetjük őket pénzügyeik gyorsabb és hatékonyabb intézésében – nyilatkozta Horváth Ádám, aki az OTP Bankban az üzleti terület felelős vezetője.

Az időpontfoglalás egyre népszerűbb, amihez a vitathatatlan előnyök mellett vélhetően az ügyintézéssel kapcsolatos járvány miatti változások is hozzájárultak: 2020-ban a fiókokban a foglalt időpontra érkező ügyfelek aránya jelentősen megnőtt, közel félmillióan éltek ezzel a lehetőséggel, és ez a szám a várakozások szerint az új mobilbanki funkciónak köszönhetően tovább növekszik majd az OTP Bankban.

További részletek az időpontfoglalási szolgáltatásról az OTP Bank honlapján olvashatók.

A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok