Baromfitermékek: külön szín jelzi a minőséget
2018. május 23. A magyar piac meghatározó szárnyas márkája valamennyi termékét „átöltöztette”. A változás új termékeket, a csomagolás színei alapján megkülönböztethető minőséget és logóváltást is hoz. A baromfisonka tízmillió eurós beruházással újul meg.A legismertebb magyar szárnyas márkának számító Sága a cég tájékoztatása szerint új logót kap. Keleti Zsolt vezérigazgató szerint az egységes új dizájnnal a vásárlók azonnal be tudják azonosítani egy áruval teli hűtőpultban a Sága termékeket, és a csomagolás színei alapján azt is rögtön tudják, hogy melyik a hagyományos és melyik a magasabb minőségű virsli, párizsi vagy sonka.
A Füstli márka alá kerül a Sága valamennyi virslije, és a kínálat hamarosan új termékekkel is bővül. Ezek közül már kapható a grillezéshez, sütéshez ajánlott BBQ Füstli. További újdonságok a magyaros és sajtos Falni Jó! kolbászok, valamint új almárkaként a Füstler pulykakolbászok. A tavaly bevezetett Füstlizer márka alatt forgalmazza a Sága a párizsijait, a sonkatermékeknek pedig a Royal lett az ernyőmárkája, e márka alá került a népszerű Selyemsonka is.
Nem csak a csomagolás újul meg, hanem a sonkatermékek gyártása is. A cég tulajdonosa ugyanis tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá, amely révén a cég a virsli után a baromfisonka piacán is az élre akar törni. A fejlesztések részeként olyan gyártást valósítanak meg, amely a fogyasztók és a kereskedelemi láncok minden igényét ki tudja elégíteni szárnyas sonkákból.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: élelmiszer, baromfi, Sága