Egyszerűsíti a kárrendezést az Allianz

2019. december 9. Új, a kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz. Ügyfeleik ennek keretében mobiljukon vagy táblagépükön keresztül élő kapcsolat mellett oszthatják meg a káreseményről készült felvételeket. A kárrendezés folyama is követhető online.

Az Allianz Hungária megbízásából készült egyik legfrissebb, a digitális fogyasztói szokásokat vizsgáló tanulmány szerint az elmúlt három évben másfélszeresére nőtt az online biztosítói fiókot használók aránya. A 15-59 éves nethasználók közel harmada kezeli már biztosítását online fiókban, míg mobilon 20 százalék vesz igénybe valamilyen biztosítói applikációt.

Egyre többen részesítik előnyben az online csatornákat kárügyintézéskor is: a 15-59 éves internetezők 31 százaléka élne az ilyen kárbejelentés lehetőségével. Mint a társaság közölte: a változó ügyféligényekhez alkalmazkodva a gyors, egyszerű és kényelmes kárrendezés érdekében az Allianz két új digitális szolgáltatást tett elérhetővé ügyfeleinek.

Lakás és autó is


Az Allianz ConnX alkalmazás (ez Android és iOS rendszeren is fut) letöltését követően az ügyfelek egyedi linket kapnak SMS-ben vagy e-mailben, és ennek segítségével indíthatják el az élő videó kapcsolatot a lakásbiztosítási kárfelvételhez. Az ügyfelek néhány egyszerű lépésben oszthatják meg a káreseményről készült felvételeket a kárszakértővel, aki azokat elmenti, és az elektronikus káraktához csatolja. 
A videós kárfelmérést sikeresen alkalmazza már az Allianz a spanyol, német, brazíl, kolumbiai és argentin ügyfeleinél. Régiónkban nálunk vezetik be elsőként.
A vállalat másik új megoldása, az online kárstátuszkövető alkalmazás a gépjármű-, ezen belül a casco kárbejelentések még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé. Először a telefonos, netes vagy akár ügynökön keresztüli bejelentést követően elindul a kárrendezési folyamat. Az ügyfél ebben az esetben is egy személyre szabott linket kap, ahol a nap 24 órájában nyomon követheti kárügye alakulását. Ezt követően kerül sor a kárfelmérésre. A szükséges dokumentumok egyszerre tölthetők fel az alkalmazáson keresztül. Ha megtörtént a gépjármű javítása, a kárügy lezárul, és az ügyfél az utolsó lépésben visszajelzést küldhet a kárügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatairól.

A cikk megjelenését az Allianz támogatta. 

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok