Fedezzük fel az újdonságokat a lakásbiztosításokban is!
Azt ugyanis a legtöbb felsorolásból simán kihagyjuk, mert adottnak, magától értetődőnek vesszük. Meghökkentő, de az oka kézenfekvő: az otthon ugyanis a Maslow-piramis egyik alsó szintjén helyezkedik el a biztonság alapfeltételének témakörében. Pedig az otthonunkkal sem nehezebb törődni, mint megrendelni egy új könyvet vagy az új telefonunkat, megkeresni azt a fontos meccset a tévében vagy egy streamen, esetleg letölteni egy új applikációt. És a törődés nem merül ki abban, hogy új polcot veszünk a könyveknek vagy új tévét a fogyasztandó tartalmaknak. 2020 eseményei amellett, hogy felpörgették az online vásárlások piacát, és ezáltal hozzáférhetőbbé tették az előbb felsoroltakat, a pénzügyi szektorban is felgyorsították a digitalizációt.
A biztosítási ügyek intézése még mindig úgy él a köztudatban, mint egy hosszú, összetett és személyes ügyintézést igénylő folyamat, holott az innovatív technológiai megoldásoknak köszönhetően nem bonyolultabb, mint kiválasztani és megrendelni a számunkra testhezálló tévé- és internetszolgáltatást. Köszönhetően a biztosítók technológiai fejlesztéseinek, ma már egyáltalán nincs szükség arra, hogy besétáljunk egy biztosításközvetítő irodájába. Egyrészt azért, mert az egyes termékek honlapja rengeteg lehetőséget foglal magában: ha informálódni szeretnénk, az egyes csomagok pontos és világos leírása ma már ott minden esetben megtalálható, épp úgy, mint a díjkalkuláció készítése, és a szerződéskötés is.
Másrészt akkor sem szükséges személyesen felkeresnünk egy biztosításközvetítőt, ha speciális információkra van szükségünk, mert ezen kérdéseink megválaszolására is segítséget nyújtanak a digitális csatornák. Az Allianznál a legújabb termékeket és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat úgy alkották meg, hogy ne csak a háttérben, folyamataik legyenek korszerűek és környezetkímélők, de az ügyfelek is komfortosan érezzék magukat biztosítási ügyintézés közben. Az egyes folyamatok végén ügyfélként lehetőségünk van értékelni a biztosító munkáját, ami az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy kifejezzük véleményünket, és hassunk a biztosító folyamataira.
Az Allianznál ráadásul nem érnek véget a digitalizált folyamatok azzal, hogy megkötöttük a szerződést, vagy befizetjük az esedékes biztosítási díjat: a kárbejelentés és kárügyintézés során is rengeteg innovatív megoldás van a segítségünkre. Az online kárbejelentés és az élő videós kárfelvétel korszerűek, egyszerűek, felhasználóbarát funkcióik vannak és gyorsak. Továbbá az Allianz Ügyfélportálon keresztül a szerződésmódosítást is intézhetjük a kanapéról, ami télen, járvány idején nemcsak kényelmes, de hasznos is.
Az otthonunkról nem csak felszerelésével, berendezésével és tisztán tartásával célszerű gondoskodnunk. Sőt, a gondoskodás csak ezek után kezdődik: azzal, hogy nemcsak a tévénk, a hűtőnk, az internetszolgáltatásunk korszerű, hanem mindaz, ami az általunk megteremtett értékeket biztosítja. Tartsuk időről időre naprakészen lakásbiztosításunkat, hiszen egy jól megválasztott csomaggal, mint amit az Allianz Otthonom lakásbiztosítások kínál, a mai kor igényeinek megfelelő fedezeteket és szolgáltatásokat kapjuk.
A cikk megjelenését az Allianz támogatta
Szerző: Allianz
Címkék: Allianz, biztosítás, lakásbiztosítás, Otthonom lakásbiztosítás
Kapcsolódó anyagok
- 2021.10.27 - Az Allianz éghajlatbarát üzleti modell bevezetésével csökkenti a karbonintenzitást
- 2021.04.30 - Az Allianz is startolhat a fogyasztóbarát otthonbiztosítással
- 2021.03.29 - Itt a kalkulátor a fogyasztóbarát lakásbiztosítások összehasonlítására
- 2021.01.14 - Vagyonbiztosítás: ez a legnagyobb kockázat
- 2021.01.06 - Földrengés: már 500 milliónál tart a kár Magyarországon
- 2020.11.27 - Jön az advent, kétszeresére nő a lakástüzek száma
- 2020.09.24 - Járvány nélkül is jócskán szűkült a középosztály
- 2020.08.19 - Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak
- 2020.07.08 - Nagyobbat üt a járvány, mint a 2008-as pénzügyi válság
- 2020.07.02 - Kivédhetjük az anyagi kockázatokat
- 2020.05.29 - Nyugdíjreform nélkül nagy lesz a baj
- 2020.05.20 - Készségek a művelt kaméleonok világában
- 2020.04.29 - Egyszerű, gyors és kényelmes üzletkötés távolról is
- 2020.02.27 - Az Allianz ígéri, fizet a koronavírusos esetekben
- 2020.01.16 - A világ a kiberkockázattól retteg, a magyarok a változó törvényektől
- 2019.12.09 - Egyszerűsíti a kárrendezést az Allianz
- 2019.11.28 - Idős korra való takarékoskodás – a legfontosabb pénzügyi döntés (X)
- 2019.11.07 - 2019-re a kiberbiztonság vált a legjelentősebb üzleti kockázattá (X)
- 2019.09.19 - Az egész világon szegényebbek lettek az emberek
További kapcsolódó anyagok