Fedezzük fel az újdonságokat a lakásbiztosításokban is!

2020. november 27. Amit szeretünk, azzal sokat törődünk, és mindig lessük az újdonságokat. Minden évben várjuk az új évadot kedvenc műsorainkból, sorozatainkból, az új részt a kedvenc könyvünkből, az új verziót a legtöbbet használt applikációinkból, az új idényt a kedvenc sportunkból, de menetrend szerint érkeznek az új telefonok is, és még sorolhatnánk. Mind hatással vannak az életünkre valamilyen formában, a kérdés csupán csak az, hogy mekkora mértékben. Hová rangsorolnánk ezeket, ha fel kellene állítani köztük egy sorrendet? És hová tennénk ebben a rangsorban az otthonunkat, illetve annak biztonságát?

Azt ugyanis a legtöbb felsorolásból simán kihagyjuk, mert adottnak, magától értetődőnek vesszük. Meghökkentő, de az oka kézenfekvő: az otthon ugyanis a Maslow-piramis egyik alsó szintjén helyezkedik el a biztonság alapfeltételének témakörében. Pedig az otthonunkkal sem nehezebb törődni, mint megrendelni egy új könyvet vagy az új telefonunkat, megkeresni azt a fontos meccset a tévében vagy egy streamen, esetleg letölteni egy új applikációt. És a törődés nem merül ki abban, hogy új polcot veszünk a könyveknek vagy új tévét a fogyasztandó tartalmaknak. 2020 eseményei amellett, hogy felpörgették az online vásárlások piacát, és ezáltal hozzáférhetőbbé tették  az előbb felsoroltakat, a pénzügyi szektorban is felgyorsították a digitalizációt.

A biztosítási ügyek intézése még mindig úgy él a köztudatban, mint egy hosszú, összetett és személyes ügyintézést igénylő folyamat, holott az innovatív technológiai megoldásoknak köszönhetően nem bonyolultabb, mint kiválasztani és megrendelni a számunkra testhezálló tévé- és internetszolgáltatást. Köszönhetően a biztosítók technológiai fejlesztéseinek, ma már egyáltalán nincs szükség arra, hogy besétáljunk egy biztosításközvetítő irodájába. Egyrészt azért, mert az egyes termékek honlapja rengeteg lehetőséget foglal magában: ha informálódni szeretnénk, az egyes csomagok pontos és világos leírása ma már ott minden esetben megtalálható, épp úgy, mint a díjkalkuláció készítése, és a szerződéskötés is.



Másrészt akkor sem szükséges személyesen felkeresnünk egy biztosításközvetítőt, ha speciális információkra van szükségünk, mert ezen kérdéseink megválaszolására is segítséget nyújtanak a digitális csatornák. Az Allianznál a legújabb termékeket és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat úgy alkották meg, hogy ne csak a háttérben, folyamataik legyenek korszerűek és környezetkímélők, de az ügyfelek is komfortosan érezzék magukat biztosítási ügyintézés közben. Az egyes folyamatok végén ügyfélként lehetőségünk van értékelni a biztosító munkáját, ami az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy kifejezzük véleményünket, és hassunk a biztosító folyamataira.

Az Allianznál ráadásul nem érnek véget a digitalizált folyamatok azzal, hogy megkötöttük a szerződést, vagy befizetjük az esedékes biztosítási díjat: a kárbejelentés és kárügyintézés során is rengeteg innovatív megoldás van a segítségünkre. Az online kárbejelentés és az élő videós kárfelvétel korszerűek, egyszerűek, felhasználóbarát funkcióik vannak és gyorsak. Továbbá az Allianz Ügyfélportálon keresztül a szerződésmódosítást is intézhetjük a kanapéról, ami télen, járvány idején nemcsak kényelmes, de hasznos is.

Az otthonunkról nem csak felszerelésével, berendezésével és tisztán tartásával célszerű gondoskodnunk. Sőt, a gondoskodás csak ezek után kezdődik: azzal, hogy nemcsak a tévénk, a hűtőnk, az internetszolgáltatásunk korszerű, hanem mindaz, ami az általunk megteremtett értékeket biztosítja. Tartsuk időről időre naprakészen lakásbiztosításunkat, hiszen egy jól megválasztott csomaggal, mint amit az Allianz Otthonom lakásbiztosítások kínál, a mai kor igényeinek megfelelő fedezeteket és szolgáltatásokat kapjuk.

A cikk megjelenését az Allianz támogatta

Szerző: Allianz
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok