Feljelentő vonalat nyit az Airbnb

2021. április 21. Az Airbnb bejelentette, hogy Szomszédsegítő telefonvonalat indít Magyarországon. Ez a szolgáltatás arra jó, hogy a kiadott lakás melletti (alatti, illetve feletti) lakók jelezhessék a bérlővel adódott gondjaikat.

A Szomszédsegítő vonal olyan szolgáltatás – közölte az Airbnb –, amit bárki igénybe vehet, aki a szomszédjában lévő Airbnb-lakásban problémát észlel. A szomszédok https://www.airbnb.hu/neighbours  oldalon kérhetnek hívást a cég munkatársaitól, akik legkésőbb egy órán belül visszahívják a bejelentőt. A szolgáltatás magyar nyelven is elérhető.
Az Airbnb azt is bejelentette, hogy 50 százalékkal növeli ügyfélkapcsolati munkatársainak számát, hogy az utazási korlátozások feloldását követően a lehető legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsák a házigazdák és vendégek közösségének.
Az Airbnb közpolitikai vezetője szerint az Airbnb házigazdáinak túlnyomó többsége kiváló szomszéd, aki betartja a közösségi együttélés szabályait. Gyorsan és határázottan kívánnak fellépni minden olyan házigazdával szemben, aki a szabályokat megszegi, és a Szomszédsegítő vonal pontosan ezt teszi lehetővé 

A vészhelyzeteket és biztonságot érintő incidenseket továbbra is a helyi hatóságoknak kell jelenteni, az Airbnb Szomszédsegítő vonalának célja az azonnali panaszok – például egy engedély nélküli házibuli –, illetve hosszú ideje fennálló vagy visszatérő problémák kezelése. A szolgáltatás a már korábban létrehozott Szomszéd (Neighbour) eszköz alkalmazására épül, amely lehetővé teszik a szomszédok számára, hogy szöveges panaszokat küldjenek a cég számára, amelyeket az Airbnb munkatársai kezelnek. Az Airbnb az összes, ezen a csatornán beérkező panaszt kivizsgálja.

Szerző: Azénpénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok