Könnyebb lett a tranzakciók azonosítása az OTP MobilBankban

2022. november 15. Mostantól a kereskedők logója és címe is feltölthető és megjeleníthető az OTP MobilBank alkalmazásban a kiadási tranzakciók mellett – adta hírül a pénzintézet. A felhasználók így utólag könnyebben azonosíthatják az egyes költéseket.

Az OTP Bank és a Mastercard új, közös szolgáltatással rukkolt elő az OTP MobilBank applikációban. A tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről. A Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt - megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép) is. A felhasználók ezen felül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd. Ennek az előnye az, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.

- Az OTP Bank online megoldásai széleskörű funkcionalitást és digitális ügyfélélményt biztosítanak ügyfeleink számára, új mobilalkalmazásunkért 2021-ben elnyertük a Mastercard  - Év Bankja versenyen az  „Év mobilbanki megoldása” díjat. Az OTP MobilBank a korábbi mobilalkalmazás márciusi kivezetése óta számtalan új funkcióval könnyíti meg a bankolást, rendszeresen bővül a szolgáltatások köre. A most elindított új szolgáltatás amellett, hogy egyszerűbben kezelhetővé és áttekinthetőbbé teszi a tranzakciótörténetet, segíti ügyfeleinket pénzügyeik tudatos kezelésében is - mondta az új funkció kapcsán Vouszka Péter, az OTP Bank digitális szolgáltatásainak fejlesztéséért felelős vezetője.

A napokban elindított szolgáltatás a kényelem mellett a biztonságos bankoláshoz is nagymértékben hozzájárul: az ismert logók és elnevezések megjelenése a tranzakciótörténetben gyorsan és könnyen azonosíthatóvá teszi a tranzakciókat, amely mind az ügyfelek, mind a kereskedők számára kiemelt jelentőségű.

- Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak az által, hogy logójuk és címük megjelenik a mobilbankban – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója.  

Az új szolgáltatás – amely a MobilBank mellett az InternetBankban is elindult – részlegesen érintheti a múltbeli tranzakciókat is, a jövőbeni tranzakciókat illetően pedig az ügyfelek a bővebb adatszolgáltatást fokozatosan, egyre gyorsuló ütemben érzékelik majd, ahogy várhatóan egyre több kereskedő és szolgáltató vállalkozás él majd a logó- és geolokációs adatok feltöltésének lehetőségével.

A kereskedők saját nevüket, logójukat és geolokációs adataikat a logo.ethoca.com oldalon tölthetik fel.

További információ ide kattintva érhető el.

A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.

Szerző: Azénpénzem/OTP Bank
Címkék:  , , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok