Megjelent a hangsebességű hitelfelvétel is

2020. január 8. Szóbeli szerződéskötést vezetett be a Cofidis. Ügyfeleik így már a hangjukkal juthatnak személyi kölcsönhöz vagy áruhitelhez.

Az ügyfelek videós azonosítása 2017 óta működik, amit 2018 novemberében az elektronikus aláírás egészített ki, az ügyintézést viszont most – jelentette be a Cofidis – „hangsebességre” kapcsolják. Az új fejlesztéssel tulajdonképpen a hangunkkal végezzük el az aláírást, vagyis szóbeli nyilatkozatot teszünk, hogy aláírtnak tekintjük a szerződést.

A szóbeli szerződéskötéssel a társaság szerint jelentősen rövidül az igényléstől az utalásig terjedő átfutási idő, ami pozitív bírálat esetén akár 24 órán belül megtörténhet. Az innovációt a vállalat rendkívül gyorsan, decemberre le is fejlesztette. Az év végi éles tesztelést követően a szolgáltatás elérhető személyi kölcsönöknél és áruhiteleknél, meglévő, valamint új, bármilyen banki ügyfél számára, és nem függ az igényelt hitelösszeg mértékétől.

A hitelező cég érdekes módon éppen az elektronikus eljárástól idegenkedőket célozza az új lehetőséggel. Mint ugyanis leírták, tavalyi Hitel Monitor kutatásuk szerint a megkérdezettek 70 százalékának még mindig fontos a személyes kontaktus és a menet közbeni kérdezés lehetősége. A videochat során létrejövő személyes ügyintézői kapcsolat – hangsúlyozza a Cofidis – ezt a szorongást hivatott feloldani. Hiába zajlik az ügyintézés a legmodernebb csatornán, digitálisan, mégis jelen van az ügyintéző, segítve a teljes folyamatot.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , ,

Kapcsolódó anyagok