Megszűnik a Tesco Mobile, átveszi a Vodafone

2016. április 1. Április 16-ától a Tesco Mobile megszünteti szolgáltatását, az ügyfeleket április 6-ától a Vodafone veszi át. Egyenleget csak április 5-ig lehet a Tesco Mobile-nál feltölteni a megszokott csatornákon. Az „ingyenpercek” mától megszűnik, az átadás során technikai okokból előfordulhat szolgáltatáskiesés.

A Tesco Mobile 2016. április 16-tól megszünteti szolgáltatását, amit a Vodafone Magyarország vesz át – adta hírül a társaság a honlapján. A váltás április 6-16 között történik, az ügyfeleknek a hang és SMS szolgáltatás használatához nincs teendőjük. Ugyanakkor az internet, MMS és hangposta szolgáltatásnál minimális feladatot végre kell hajtaniuk.

A megszokott Dupla és Kedvenc tarifák továbbra is elérhetőek lesznek változatlan percdíjakkal, míg a Tesco Mobile Clubcard ingyenpercek április 1-jétől megszűnik. Az egyenleget a Tesco Mobile-nál április 5-ig lehet feltölteni, ezt követően a Vodafone-nál. A Vodafone ajándék adatforgalommal és lebeszélhető egyenleggel várja az új ügyfeleket.

A szolgáltatóváltás megkezdése előtt és után SMS értesítést kap az ügyfél, ugyanakkor az átmeneti időszakban az internet, MMS vagy hangpostai szolgáltatásokban technikai okból előfordulhat kiesés. A szolgáltatóváltást követően a Vodafone értesítést küld, és SMS-ben megküldi az új, hálózati beállításokról szóló részletes tájékoztatást. A telefonszámok nem változnak, a SIM-kártyát sem kell ki/lecserélni.

A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz eddig is a Vodafone hálózatát bérelte.


Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok