A drogérialánc szerint 30-40 százalékos engedményre mozdulnak a vevők
A saját márkás termékeladások forgalma – tudatta a Rossmann – minden kategóriában kimagaslóan nőtt, még az olyan területeken is, ahol alapvetően a nagyobb brandek határozták meg a forgalom gerincét. Az online vásárlás fajsúlya is folyamatosan emelkedik, egy átlagos online kosárérték 2022-ben háromszorosa volt a boltinak a Rossmann esetében.
A teljes tavalyi forgalomból mennyiség szerint a saját márkás termékek közül a személyes ápolási cikkek - mint például az Isana, For Your Beauty és a Prokudent - részesedése volt a legmagasabb. Második helyen állnak az állateledelek, a harmadikon pedig a higiéniai termékek - köztük az Alouette, Facelle – mondta Németh Kornél a Rossmann ügyvezetője. Mint hozzátette: a sajátmárkás termékpaletta bővítése kulcsfontosságú az idei évben, jelenleg is több mint 500 új termék bevezetése van folyamatban.
Flórián László ügyvezető igazgató közölte továbbá, hogy a Rossmann+ VIP tagjainak száma tavaly 200 ezer fővel nőtt, így ma már 2 millió ember tartozik a hűségprogramba. Vásárlásaikat és megtakarításaikat már több százezren követik nyomon a Rossmann webshopban és a nemrégiben megújult mobilappon is, a közösségi média csoportokban pedig egymásnak adják a tippeket a vásárlók arról, hogy éppen melyik láncnál a legolcsóbb egy adott termék. Az elsődleges cél, hogy a vásárlók részére egyre magasabb kedvezményeket biztosítsanak, hiszen a tartósan két számjegyű infláció miatt már nem nem elég a 20-25 százalékos akció, a valódi vevőmágnes a 30 és 40 százalékos árengedmény.
Szerző: Azénpénzem
Címkék: infláció, árengedmény, drogéria, Rossmann, sajátmárkás
Ötszáz új sajátmárkás termékkel rukkol elő a Rossmann
2023. július 17. A saját márkás termékek és a hűségprogramok szerepe felértékelődött a vásárlók szemében – állítja a Rossmann. Azt vallják, hogy a tartósan két számjegyű infláció miatt már nem elég a 20-25 százalékos akció, a valódi vevőmágnes a 30 és 40 százalékos árengedmény.A saját márkás termékeladások forgalma – tudatta a Rossmann – minden kategóriában kimagaslóan nőtt, még az olyan területeken is, ahol alapvetően a nagyobb brandek határozták meg a forgalom gerincét. Az online vásárlás fajsúlya is folyamatosan emelkedik, egy átlagos online kosárérték 2022-ben háromszorosa volt a boltinak a Rossmann esetében.
A teljes tavalyi forgalomból mennyiség szerint a saját márkás termékek közül a személyes ápolási cikkek - mint például az Isana, For Your Beauty és a Prokudent - részesedése volt a legmagasabb. Második helyen állnak az állateledelek, a harmadikon pedig a higiéniai termékek - köztük az Alouette, Facelle – mondta Németh Kornél a Rossmann ügyvezetője. Mint hozzátette: a sajátmárkás termékpaletta bővítése kulcsfontosságú az idei évben, jelenleg is több mint 500 új termék bevezetése van folyamatban.
Flórián László ügyvezető igazgató közölte továbbá, hogy a Rossmann+ VIP tagjainak száma tavaly 200 ezer fővel nőtt, így ma már 2 millió ember tartozik a hűségprogramba. Vásárlásaikat és megtakarításaikat már több százezren követik nyomon a Rossmann webshopban és a nemrégiben megújult mobilappon is, a közösségi média csoportokban pedig egymásnak adják a tippeket a vásárlók arról, hogy éppen melyik láncnál a legolcsóbb egy adott termék. Az elsődleges cél, hogy a vásárlók részére egyre magasabb kedvezményeket biztosítsanak, hiszen a tartósan két számjegyű infláció miatt már nem nem elég a 20-25 százalékos akció, a valódi vevőmágnes a 30 és 40 százalékos árengedmény.
Szerző: Azénpénzem
Címkék: infláció, árengedmény, drogéria, Rossmann, sajátmárkás