Segíti a paradicsomok közötti választást a Lidl

Fotó: Lidl
2018. július 18. Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország. A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat.

Ötödével több paradicsomot értékesített az elmúlt egy évben a Lidl a korábbihoz képest. Mint tudatták: a magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát.  A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, ami a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

A paradicsomok közötti választást most egy új megoldással igyekeznek segíteni. Bevezetik az édességmérték jelölésére szolgáló etikettet, ami azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix érték szolgál alapul, ami a paradicsom esetében a cukortartalmat jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok édességmértékét feltüntető etikett rákerül a csomagolásra is.

A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat. Mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira. Idén március óta új paradicsomfajta, a Strabena is színesíti a termékpalettát.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok