Az Apple Pay mától elérhető a K&H ügyfeleinek is

Teljesen átszabta mobilbankját a BB

2019. december 4. A Budapest Bank (BB) mobilbankját használók a frissítés után teljesen új felépítéssel és arculattal találkoznak. Az alkalmazás a jövőben további funkciókkal bővülhet.

Az Android és iOS rendszereket futtató készülékeken elérhetővé vált a Budapest Bank Mobil App legújabb verziója – tette közzé a pénzintézet. Mint kiderült, itt a frissítés után a felhasználók teljesen új felépítéssel és arculattal találkoznak. A csempés felépítésnek köszönhetően személyre szabható az alkalmazás, csak a valóban használatban levő funkciók láthatók a telefonon.
 Mától a K&H ügyfelei is használhatják az Apple Pay-t, amiről azt tartják a bankok, hogy egyszerű, gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőségként forradalmasítja a mobilfizetések világát. Ezt a szolgáltatást elsőként az OTP tette elérhetővé, de a legnagyobb bankot azóta több (Erste, Gránit, CIB) pénzintézet is követte.
A fejlesztésen dolgozó csapat kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az új felépítés és kinézet minél inkább megfeleljen a valós felhasználói igényeknek. Ehhez egyfelől a meglévő ügyfelek mobilapp-használati szokásait elemezték, aminek alapján különböző profilokat hoztak létre, másfelől piackutatást is végeztek, amelynek eredményét hasonló módon dolgozták fel. A mostani változás – hangsúlyozta a BB – nem csupán az arculatot érinti, mert az új architektúra egyúttal arra is lehetőséget teremt, hogy a jövőben további funkciókkal bővülhessen az alkalmazás.

A Budapest Bank 2017-ben bevezetett mobilalkalmazását hamar megszerették az ügyfelek, alig egy év alatt a banki alkalmazások között a második helyre ugrott a felhasználói értékelések alapján az alkalmazásboltokban (App Store és Play Store). Az indulás óta több hasznos, a mindennapi bankolást megkönnyítő funkció jelent meg benne, ilyen például a mobilfizetés és QR-kódos csekkbefizetés lehetősége, amelyek az egyenleg-lekérdezés és az utalás mellett a legnépszerűbb szolgáltatásokká váltak. A rendszeres használatot mutatja, hogy az alkalmazás aktív felhasználóinak száma ugyan egyharmada az internetbankénak, egy hónap alatt mégis ugyanannyi belépés történik a két platformon. Sőt, a mobilbankolók fele már csupán ezt a felületet használja, az internetbankba pedig nagyon ritkán lépnek be.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , ,

Kapcsolódó anyagok