Újra lehet e-banking a Fundamentánál
2017. március 12. Tavaly rekordot döntött a lakás-takarékpénztári szerződéskötés, amiben élen járt a Fundamenta, ahol egyúttal hatalmas informatikai fejlesztést is végrehajtottak. Az átállás a hozzánk érkezett jelzések szerint alaposan megviselte az ügyfeleket, pláne, mivel bukták az e-bankingot.Tavaly az előző évihez képest ötödével több szerződést kötöttek a Fundamentánál, 2016 végén a lakástakarék 730 ezer ügyfélszerződést kezelt, 2 500 milliárd forint szerződéses összegben – számolt be a társaság. A számokat bemutató tájékoztatón is hangsúlyozták, hogy közben az összes háttérrendszerünket egyszerre újították meg, az informatikai rendszerek átállítása pedig óhatatlanul torlódásokhoz vezetett.
A hozzánk érkezett jelzések szerint az ügyfeleket megviselte ez az időszak, de amit igazán kifogásoltak, hogy a fejlesztést követően megszűnt a korábbi e-banking (a befizetések és a számla elektronikus követésének lehetősége). Ezzel kapcsolatos érdeklődésünkre a lakástakaréknál elismerték, hogy a több lépcsőben végrehajtott átalakítás miatt ezt a szolgáltatást valóban megszüntették. Mint azonban hozzátették: a teljes megújítást követően az e-banking felülete ismét elérhető lesz.
Mára már minden a megszokott rend szerint működik
Konkrét időpontot egyelőre nem jelöltek meg, de az információra vágyó, az ügyfélszolgálat nehézkessé válására panaszkodó ügyfeleik számára bíztatásként elmondták: az informatikai rendszerek átállítása, valamint az azt követő konszolidációs időszak okozott átmeneti torlódásokat, de mára ügyviteli folyamataikban naprakészen tudnak működni. Telefonos ügyfélszolgálatuk (ahová folyamatosan több ezer hívás érkezik naponta) elérhetősége már ismét 90 százalékos. Már a normál rend szerint működnek, így azt a szolgáltatást is nyújtják, hogy akik a munkanap során kétszer-háromszor sikertelenül próbáltak telefonálni, azokat visszahívják (néhány tízes nagyságrendről van szó naponta).
A Fundamenta hangsúlyozta, hogy a telefonos, illetve a személyes ügyfélszolgálaton, e-mailben, de a személyi bankár segítségével is lehet tájékozódni. Amennyiben ez utóbbi nem áll rendelkezésére, akkor a neten (a személyi bankár kérése piros ikonra kattintva), de a telefonos ügyfélszolgálaton is igényelhető személyi bankár.
A Kassza-fon segítségével minden ügyfelük tájékozódhat szerződésével kapcsolatban, kivéve azokat, akik a szerződéskötéskor a telefonos adatszolgáltatás letiltásáról nyilatkoztak. A chat ablakon főként általános termékinformációkat kaphatnak az érdeklődők, konkrét, már meglévő szerződéssel kapcsolatos kérdésekre a már említett csatornák használhatók.
Újabb iroda nyitását (ilyent főként vidéken szerettek volna látni) az egyetlen budapesti egység mellé nem tervezik. Úgy vélik ugyanis, hogy telefonos ügyfélszolgálatuk, netes elérhetőségük és a személyi bankár hálózat országos elérhetőséget biztosít. A Tölgyfa utcai iroda zsúfoltságára vonatkozó panaszokra jelezték: weboldalukon előre is be lehet jelentkezni, időpontot foglalni, így megelőzhető az esetleges várakozás.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: lakástakarék, lakás-takarékpénztár, Fundamenta, ügyfélszolgálat, átállás
Kapcsolódó anyagok
- 2020.12.02 - Az első önálló lakás megvásárlása
- 2019.11.14 - Megrázta magát és előremenekült a Fundamenta
- 2019.09.25 - Nagyot megy a Fundamenta új Gyerek Lakásszámlája
- 2019.06.26 - Fundamenta: elindult a napelem üzletág
- 2019.05.17 - Hiába a pofon, tovább nő a Fundamenta
- 2017.05.15 - Kilőtt az OTP Lakástakarék
- 2017.03.08 - Nagyot robbantott a Fundamenta
- 2017.03.02 - Konyhakiállítás: akciós számlanyitás az OTP Lakástakaréknál
- 2017.02.22 - Kormánydöntésre vár az Otthon Melege Program
- 2016.11.02 - Ennyiért alakítható idősbaráttá egy otthon
- 2016.10.17 - Megugrott a hitelkiváltás
- 2016.10.07 - Így juthatsz gyorsan az állami támogatással félretett pénzedhez
További kapcsolódó anyagok